Chatin sisältö haetaan osoitteesta https://tawk.to. Sen näyttämiseen vaaditaan, että hyväksyt sivuston evästeet. Pääset näkemään sisällön sallimalla evästeasetuksista seuraavat: Chat-palvelun evästeet.
EvästeasetuksetHakutulokset
Selaa lehtiä
- Näytetään 1 - 100 / 144
- Siirry seuraavalle sivulle
Active learning in higher education Näytä tarkat tiedot
Advances in mental health and intellectual disabilities Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | Hove, East Sussex : Pier Professional 2010- |
ISSN: |
2044-1290 |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
Advances in mental health and learning disabilities Näytä tarkat tiedot
Arabic sciences and philosophy : a historical journal Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | Washington, DC : Brookings Institution ©2000- |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
Child language teaching and therapy Näytä tarkat tiedot
Cognition and instruction Näytä tarkat tiedot
Compass : the journal of learning and teaching at the University of Greenwich Näytä tarkat tiedot
Complex analysis and operator theory Näytä tarkat tiedot
Computer-aided civil and infrastructure engineering Näytä tarkat tiedot
Cromohs : cyber review of modern historiography Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng fra deu ita |
---|---|
Julkaisija: | Firenze University Press, Italy Cromohs 1996- |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
Currents in pharmacy teaching & learning Näytä tarkat tiedot
Designs for learning Näytä tarkat tiedot
Discover artificial Intelligence Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | Cham : Springer 2021- |
ISSN: |
2731-0809 |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
www.urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024032612947
www.theseus.fi/bitstrea..._al_2023.pdf (Lapin ammattikorkeakoulu - Theseus)
The increase in remote work in the Information and Communication Technology (ICT) industry has introduced the need for research into team collaboration platforms and education using a project-based blended learning approach. This study investigates the perceptions of ICT engineering students (N = 56) at Lapland University of Applied Sciences in Finland regarding the social, cognitive, and teaching presences in a blended setting using the Community of Inquiry (CoI) framework. The CoI questionnaire data were analyzed using the Rasch Rating Scale Model, and team collaboration and development platform logs were used to explore platform usage. The results suggest that the students’ overall perception of blended learning was highly positive. Questions associated with discussing through the online medium were relatively harder for the students to agree with, although the online medium was perceived as excellent for social interaction by the students. The results may help institutions develop an understanding of the factors that may improve the quality of blended learning experiences in project-based digital ecosystems.
Frontiers in digital humanities Näytä tarkat tiedot
Human resource development review : HRD review Näytä tarkat tiedot
Intelligent tutoring media Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | Santa Rosa, Calif. : Informing Science Institute 2006- |
ISSN: |
1555-1237 |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
The interdisciplinary journal of problem-based learning Näytä tarkat tiedot
International journal of e-collaboration Näytä tarkat tiedot
International journal of information and communication technology education Näytä tarkat tiedot
The international journal of learning in higher education Näytä tarkat tiedot
www.urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021110554020
www.theseus.fi/bitstrea...f_Europe.pdf (Lapin ammattikorkeakoulu - Theseus)
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | [Dublin, Ireland] : Learning, Teaching and Technology Centre 2012- |
ISSN: |
2009-7387 |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
Journal of cases on information technology Näytä tarkat tiedot
Journal of cognitive education and psychology : JCEP Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | [Tuscaloosa, AL] University of Alabama Division of Community Affairs [2008-] |
ISSN: |
2837-8075 |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|
The journal of electronic publishing : JEP Näytä tarkat tiedot
The journal of experiential education Näytä tarkat tiedot
Journal of experimental psychology : Human learning and memory Näytä tarkat tiedot
Journal of experimental psychology. Learning, memory, and cognition Näytä tarkat tiedot
The journal of finance and data science Näytä tarkat tiedot
Journal of intellectual & developmental disability Näytä tarkat tiedot
Journal of intellectual disabilities Näytä tarkat tiedot
Journal of intellectual disabilities and offending behaviour Näytä tarkat tiedot
Journal of learning disabilities Näytä tarkat tiedot
Journal of learning disabilities Näytä tarkat tiedot
Journal of learning disabilities and offending behaviour : practice, policy and research Näytä tarkat tiedot
Journal of learning disabilities for nursing, health, and social care Näytä tarkat tiedot
Journal of machine learning research : JMLR Näytä tarkat tiedot
The journal of mathematical behavior Näytä tarkat tiedot
Journal of open, flexible, and distance learning Näytä tarkat tiedot
Journal of open, flexible, and distance learning Näytä tarkat tiedot
Journal of perspectives in applied academic practice Näytä tarkat tiedot
Journal of policy and practice in intellectual disabilities : JPPID Näytä tarkat tiedot
Journal of problem based learning in higher education Näytä tarkat tiedot
Kieli: | eng |
---|---|
Julkaisija: | [York, United Kingdom] : White Rose University Press 2017- |
ISSN: |
2399-9101 |
Aiheet: | |
Tallennettuna: |
|